8 kW
Pojedynczy wylot powietrza, czarny przełącznik LCD
Dzięki nagrzewnicy powietrza VEVOR Diesel możesz wyruszyć w długą, mroźną podróż bez obawy, że po drodze zamarzniesz. Ten uniwersalny grzejnik jest wyposażony w diodę LED i pilota z profesjonalną konstrukcją wewnętrzną zapewniającą szybkie nagrzewanie, dzięki czemu Twój autobus, samochód, łódź, przyczepa lub magazyn będzie ciepły i utrzyma temperaturę wewnątrz. Dzięki temu przenośnemu i wszechstronnemu, szybko nagrzewającemu się grzejnikowi możesz cieszyć się komfortem w ciepłym i cichym otoczeniu.
Nagrzewnica powietrza VEVOR na olej napędowy ma integralną konstrukcję, która umożliwia szybkie ogrzanie dowolnego obszaru. Nie musisz czekać na zewnątrz, aż Twój samochód się nagrzeje, ponieważ ten uniwersalny grzejnik zapewnia równomierne odprowadzanie ciepła i odporność na wysokie temperatury, co czyni go niespotykanym dotąd ogrzewaczem domu. Posiada moc grzewczą 8KW przy napięciu znamionowym 12V.
Posiada większą moc grzewczą pokrywającą 400m2 dużej przyczepy lub małego samochodu, dzięki czemu pracuje wydajnie nie przegrzewając pomieszczenia. Ten zdalnie sterowany grzejnik sprawia, że najzimniejszy dzień w Kalifornii staje się kojącym, ciepłym dniem ze względu na temperaturę pracy wynoszącą -40°C - +80°C / 40 - 176 ℉. Działa płynnie nawet w trudnych warunkach, zużywając mniejszą ilość oleju napędowego.
Na tym nie kończą się funkcje tego czarnego grzejnika LCD. Posiada cyfrowy wyświetlacz LCD i pilota do regulacji ustawień grzejnika. Pilot ten może także działać na odległość, dzięki czemu nie musisz czekać, aż Twoje auto się nagrzeje. Po włączeniu grzejnika można ręcznie lub automatycznie sterować jego timerem i termostatem. Wbudowany panel LCD pokazuje dokładną temperaturę, aby zarządzać ciepłem samochodu.
Jedną z najbardziej podziwianych cech tej nagrzewnicy powietrza z silnikiem wysokoprężnym jest mniejsze zużycie paliwa. Możesz z łatwością obsługiwać ten grzejnik przez dwa tygodnie z przerwami na jednym galonie paliwa. Do pracy przez pięć dni potrzebny jest jeden zbiornik paliwa. Działa przez dwa dni na jednym galonie paliwa. Co więcej, zużywa jeden galon paliwa, aby działać przez 8 godzin w niskich temperaturach. Jeśli więc szukasz nagrzewnicy powietrza zużywającej mniej paliwa, nagrzewnica powietrza VEVOR na olej napędowy będzie doskonałym wyborem.
Komora spalania, podstawa i skala rozpraszająca ciepło nagrzewnicy powietrza VEVOR Diesel są wykonane z piaskowanego aluminium o wysokiej przewodności cieplnej. Szybko się nagrzewa i sprawnie przekazuje ciepło. Chroni otoczenie przed przegrzaniem, ponieważ aluminium jest dobrze znane ze swojej odporności na wysokie temperatury i ochrony. Aby zmniejszyć hałas i chronić się przed emisją chemikaliów, najlepszym rozwiązaniem jest tłumik.
Oznacza to, że to ogrzewanie postojowe nie tylko się nagrzewa, ale także aluminiowa konstrukcja pomaga kontrolować przegrzanie. W ten sposób oszczędzasz ciepło i energię, a ze zdziwieniem zobaczysz, że na jednym zbiorniku paliwa może on działać przez wiele dni.
Zbiornik paliwa, nagrzewnica i pompa paliwa tej nagrzewnicy powietrza z silnikiem wysokoprężnym zostały już zamontowane. Nie musisz się więc martwić instalacją maszyn. Zawiera pilota, tłumik, jedną wiązkę przewodów, filtr powietrza, rurę wlotową i wylotową, rurę wydechową oraz zestaw montażowy dla Twojej wygody. Można go elastycznie zainstalować w wielu miejscach pojazdu. Postępuj zgodnie z instrukcjami, a wszystko będzie gotowe w mgnieniu oka.
Ten grzejnik do autobusów jest przeznaczony nie tylko do Twojego samochodu, ale może być również stosowany w wielu pojazdach z silnikiem Diesla, takich jak samochody kempingowe, samochody dostawcze, autobusy, przyczepy kempingowe, ciężarówki, łodzie, statki itp. Jego solidna konstrukcja i łatwy montaż sprawiają, że nadaje się do stosowania w domy, magazyny, fabryki, biura lub do innych zastosowań w pomieszczeniach zamkniętych.
Ta nagrzewnica przyczepy może pracować w trudnych warunkach pogodowych i wydmuchuje powietrze bez zużycia lub osadzania się węgla w silniku. Wydłuża to żywotność silnika o 30%, a tym samym zwiększa ogólną trwałość grzejnika do samochodu kempingowego.