Polityka zwrotów i zwrotów
Witamy na VEVOR.pl! Wszystkie nasze produkty objęte są 12-miesięczną gwarancją i można je bezpłatnie zwrócić w ciągu 30 dni od daty dostawy z zatwierdzonego powodu! Ta sama gwarancja dotyczy produktów zamiennych. Jeśli masz jakiekolwiek problemy,
skontaktuj się z nami !
Jak dokonać zwrotu i otrzymać zwrot pieniędzy/wymianę?
Krok 1: Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta VEVOR (
Skontaktuj się z nami ) i podaj powód oraz niezbędne zdjęcia lub filmy zweryfikuj problem z zamówieniem.
Krok 2: Nasz zespół obsługi klienta bada problem i oferuje rozwiązanie w oparciu o nasze zasady.
Krok 3: Obie strony osiągają porozumienie w sprawie rozwiązania, a nasz zespół obsługi klienta przekazuje informacje dotyczące zwrotu (proszę nie wysyłać zwrotu na adres nadawcy podany na paczce).
Krok 4: Zwróć produkt (jeśli jest to wymagane). Kiedy nasz magazyn otrzyma zwrot, nasz zespół obsługi klienta dokona zwrotu/wymiany. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 2-14 dni roboczych. Dokładny czas zależy od wydawcy karty.
1. Powody wspierające bezpłatny zwrot
Powód powrotu | Notatka |
DOA (martwy w dniu przyjazdu)
|
Możesz go odrzucić bezpośrednio, jeśli zostanie potwierdzone, że jest uszkodzony
|
Zły przedmiot wysłany
|
Prześlij nam wyraźne zdjęcia przedmiotu, numer SKU/PN i wszystkie etykiety wysyłkowe na opakowaniu
|
Nie pasuje do opisu
|
Prześlij nam kilka zdjęć, aby pokazać problem
|
Problemy z jakością
|
Aby to zweryfikować, prześlij nam kilka zdjęć lub filmów
|
Brakujące części
|
Aby to zweryfikować, prześlij nam kilka zdjęć lub filmów
|
Uwaga:
skontaktuj się z nami i prześlij niezbędne zdjęcia lub filmy dotyczące powyższych sytuacji związanych ze zwrotem. Po weryfikacji zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie.
2. Powody nie obsługują bezpłatnego zwrotu
Powód powrotu | Notatka |
Przybył za późno
|
VEVOR nie oferuje bezpłatnych zwrotów, jeśli dostawa opóźnia się z przyczyn od nas niezależnych.
|
Nie chcę/nie potrzebuję/nie lubię tego
| Otrzymaj przedmiot, ale zmieniłeś zdanie / Zamów przez pomyłkę / Zmiany ceny / Nie spełnia moich oczekiwań/Płacę wysokie koszty wysyłki/Znajduj lepsze produkty
|
Bez instrukcji lub instrukcji niestandardowej
| Skontaktuj się z nami, aby otrzymać instrukcję w wersji elektronicznej lub wideo
|
Błąd użytkownika
|
Wszelkie szkody spowodowane niewłaściwą obsługą użytkownika nie będą objęte gwarancją/kupione nieprawidłowo |
Uwaga: w przypadku powyższych sytuacji zwrotu kupujący poniesie koszty zwrotu i uzupełnienia zapasów.
3. Ile czasu zajmuje otrzymanie zwrotu pieniędzy?
Metoda płatności | Czas realizacji zwrotu | Uwaga |
Karta kredytowa
|
W ciągu 3-15 dni roboczych od otrzymania wiadomości e-mail dotyczącej zwrotu kosztów (w zależności od wystawcy karty)
|
Nie pobierzemy od Ciebie żadnej opłaty manipulacyjnej
|
Paypal
|
Do 48 godzin od otrzymania wiadomości e-mail dotyczącej zwrotu pieniędzy
|
/
|
Klarna
|
W zależności od instytucji finansowej pojawienie się środków na koncie może zająć do 14 dni.
|
/
|
Uwaga: jeśli nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy w określonym czasie,
skontaktuj się z nami lub wydawcą karty.
Oświadczenie: VEVOR zastrzega sobie prawo do ostatecznego wyjaśnienia zasad zwrotów i refundacji. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się
skontaktuj się z nami .