VEVOR PL PL
Wybierz kraj/region, język i walutę, którą preferujesz podczas zakupów.
Dostawa do
Your Address
Witam, Zaloguj się
Konto & zamówienie
Kategorie
Pobierz aplikację VEVOR
25,00zł zniżki na pierwsze trzy zamówienia i śledzenie zamówienia w dowolnym miejscu!
Skanuj kod QR, aby pobrać
Polityka zwrotów i zwrotów
Witamy na VEVOR.pl! Wszystkie nasze produkty objęte są 12-miesięczną gwarancją i można je bezpłatnie zwrócić w ciągu 30 dni od daty dostawy z zatwierdzonego powodu! Ta sama gwarancja dotyczy produktów zamiennych. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nami !
Jak dokonać zwrotu i otrzymać zwrot pieniędzy/wymianę?
Krok 1: Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta VEVOR ( Skontaktuj się z nami ) i podaj powód oraz niezbędne zdjęcia lub filmy zweryfikuj problem z zamówieniem.
Krok 2: Nasz zespół obsługi klienta bada problem i oferuje rozwiązanie w oparciu o nasze zasady.
Krok 3: Obie strony osiągają porozumienie w sprawie rozwiązania, a nasz zespół obsługi klienta przekazuje informacje dotyczące zwrotu (proszę nie wysyłać zwrotu na adres nadawcy podany na paczce).
Krok 4: Zwróć produkt (jeśli jest to wymagane). Kiedy nasz magazyn otrzyma zwrot, nasz zespół obsługi klienta dokona zwrotu/wymiany. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 2-14 dni roboczych. Dokładny czas zależy od wydawcy karty.
1. Powody wspierające bezpłatny zwrot
Powód powrotu Notatka
DOA (martwy w dniu przyjazdu) Możesz go odrzucić bezpośrednio, jeśli zostanie potwierdzone, że jest uszkodzony
Zły przedmiot wysłany Prześlij nam wyraźne zdjęcia przedmiotu, numer SKU/PN i wszystkie etykiety wysyłkowe na opakowaniu
Nie pasuje do opisu Prześlij nam kilka zdjęć, aby pokazać problem
Problemy z jakością Aby to zweryfikować, prześlij nam kilka zdjęć lub filmów
Brakujące części Aby to zweryfikować, prześlij nam kilka zdjęć lub filmów
Uwaga: skontaktuj się z nami i prześlij niezbędne zdjęcia lub filmy dotyczące powyższych sytuacji związanych ze zwrotem. Po weryfikacji zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie.
2. Powody nie obsługują bezpłatnego zwrotu
Powód powrotu Notatka
Przybył za późno VEVOR nie oferuje bezpłatnych zwrotów, jeśli dostawa opóźnia się z przyczyn od nas niezależnych.
Nie chcę/nie potrzebuję/nie lubię tego

Otrzymaj przedmiot, ale zmieniłeś zdanie / Zamów przez pomyłkę / Zmiany ceny /

Nie spełnia moich oczekiwań/Płacę wysokie koszty wysyłki/Znajduj lepsze produkty
Bez instrukcji lub instrukcji niestandardowej Skontaktuj się z nami, aby otrzymać instrukcję w wersji elektronicznej lub wideo
Błąd użytkownika Wszelkie szkody spowodowane niewłaściwą obsługą użytkownika nie będą objęte gwarancją/kupione nieprawidłowo
Uwaga: w przypadku powyższych sytuacji zwrotu kupujący poniesie koszty zwrotu i uzupełnienia zapasów.
3. Ile czasu zajmuje otrzymanie zwrotu pieniędzy?
Metoda płatności Czas realizacji zwrotu Uwaga
Karta kredytowa W ciągu 3-15 dni roboczych od otrzymania wiadomości e-mail dotyczącej zwrotu kosztów (w zależności od wystawcy karty) Nie pobierzemy od Ciebie żadnej opłaty manipulacyjnej
Paypal Do 48 godzin od otrzymania wiadomości e-mail dotyczącej zwrotu pieniędzy /
Klarna W zależności od instytucji finansowej pojawienie się środków na koncie może zająć do 14 dni. /
Uwaga: jeśli nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy w określonym czasie, skontaktuj się z nami lub wydawcą karty.
Oświadczenie: VEVOR zastrzega sobie prawo do ostatecznego wyjaśnienia zasad zwrotów i refundacji. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się skontaktuj się z nami .