VEVOR PL PL
Wybierz kraj/region, język i walutę, którą preferujesz podczas zakupów.
Dostawa do
Your Address
Witam, Zaloguj się
Konto & zamówienie
Kategorie
Pobierz aplikację VEVOR
25,00zł zniżki na pierwsze trzy zamówienia i śledzenie zamówienia w dowolnym miejscu!
Skanuj kod QR, aby pobrać

Pomoc i często zadawane pytania

Witam, jak możemy pomóc?

  • Problemy z zamówieniami
  • Wysyłka i dostawa
  • Zwrot i zwrot pieniędzy
  • Płatności i promocje
  • Produkt i zapasy
  • Moje konto
  • Dlaczego nie otrzymałem wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia?
    Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, sprawdź folder ze spamem. Wyślij wiadomość e-mail do zespołu obsługi klienta, podając swój identyfikator transakcji.
  • Czy mogę anulować zamówienie?
    Jeśli Twoje zamówienie nie zostało wysłane, możesz je anulować w sekcji „ Moje zamówienia ". Możesz też skontaktować się z nami w celu uzyskania pomocy.
    *Pamiętaj, że nie możemy anulować zamówień, które zostały już wysłane.
  • Jak sprawdzić status zamówienia?
    Bieżący stan zamówienia jest wyświetlany na stronie Moje zamówienia i śledzenie.
  • Jak napisać recenzję?
    Po otrzymaniu przesyłki kliknij przycisk „Napisz recenzję” na stronie „ Moje recenzje ”, aby napisać recenzję.
  • Czy mogę zmienić adres dostawy po dokonaniu płatności?
    skontaktuj się z nami w celu zmiany adresu przed wysłaniem przedmiotu.
  • Jak mogę otrzymać rachunek?
    Prosimy skontaktuj się z nami , podając numer zamówienia i adres rozliczeniowy.
  • Czy VEVOR dolicza VAT do produktów sprzedawanych w Europie?
    VAT to podatek od wartości dodanej nakładany na towary sprzedawane przez VEVOR w Europie. Ceny towarów sprzedawanych przez VEVOR (bez rabatu) zawierają podatek VAT. Podatek VAT musi być naliczany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i różnymi stawkami podatkowymi w każdym kraju w Europie. Dlatego po rozliczeniu zamówienia kwota podatku VAT może się różnić w zależności od stawki VAT kraju docelowego, która ma zastosowanie do zamówienia. W przypadku zamówień wysyłanych do innych krajów UE odliczony zostanie podatek VAT kraju domyślnego i zostanie zastosowana stawka VAT kraju docelowego. Ostateczny podatek VAT zostanie wyświetlony po potwierdzeniu zamówienia wraz ze stawką VAT odpowiadającą krajowi docelowemu produktu. Aby zapewnić Ci lepsze wrażenia z zakupów, VEVOR płaci podatek VAT za te towary. W przypadku dalszych pytań dotyczących podatku VAT od zamówień prosimy o kontakt pod adresem support@vevor.pl.
  • Skąd jest wysyłany produkt?
    Nasze magazyny znajdują się w Ameryce, Europie i Australii. Priorytetowo traktujemy dostawę paczki z najbliższego magazynu.
  • Jak długi jest czas dostawy?
    Po pomyślnej płatności, wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin, a czas dostawy wynosi 2-5 dni. (Z wyjątkiem zamówień niedostępnych w magazynie i zdalnych obszarów odbioru)
  • Jak uzyskać informacje o śledzeniu?
    Informacje o śledzeniu zostaną zaktualizowane w sekcji „ Moje zamówienia " stronę w tym samym czasie po wysłaniu paczki.
  • Dlaczego numer śledzenia jest nieprawidłowy?
    Proszę cierpliwie czekać. Numery śledzenia nie są ważne, dopóki przewoźnik nie zeskanuje paczki i przesyła informacje.
  • Co powinienem zrobić, jeśli dostawa się nie powiedzie?
    Skontaktuj się z lokalnym przewoźnikiem i ponownie zaplanuj dostawę.
  • Czy przy zakupie produktów w VEVOR będą pobierane jakiekolwiek opłaty za odprawę celną?
    Zamawiając w firmie VEVOR, odpowiadasz za zapewnienie, że produkt może zostać legalnie zaimportowany do miejsca przeznaczenia. W przypadku krajów spoza UE za zakupione produkty może zostać naliczona opłata celna.
  • Jak obliczyć opłatę za odprawę celną?
    Opłaty importowe nałożone przez organy celne miejsca docelowego wysyłki różnią się w zależności od przepisów celnych kraju docelowego. Składniki, które odgrywają rolę w obliczaniu opłat importowych, obejmują między innymi: Kategoria i cena produktu Koszt wysyłki i waga paczki Kanał odprawy celnej Podatki importowe opierają się na kwocie cła. Polityka celna jest bardzo zróżnicowana, a niektóre kraje nie pobierają opłat importowych za przesyłki poniżej wartości minimalnej. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z urzędem celnym kraju docelowego.
  • Jak długi jest okres gwarancji?
    Udzielamy rocznej gwarancji na produkty sprzedawane na oficjalnej stronie VEVOR.
  • Czy mogę zwrócić produkt?
    Tak, przed zwróceniem produktu przeczytaj uważnie naszą Politykę zwrotów. Jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z zespołem obsługi klienta.
  • Jak mogę zwrócić produkt?
    Jeśli produkt można bezpłatnie zwrócić, skontaktuj się z obsługą klienta w ciągu 30 dni od otrzymania produktu w celu uzyskania etykiety zwrotnej/adresu zwrotnego. Skontaktuj się z nami ponownie, aby otrzymać zwrot pieniędzy po podpisaniu odbioru zwracanej paczki w naszym magazynie.
  • Dostępne bezpłatne zwroty?
    Wyłączenie odpowiedzialności: Polityka zwrotów oficjalnej strony internetowej dotyczy wyłącznie zamówień złożonych na stronie oficjalna strona internetowa. Oferujemy naszym klientom 30-dniową politykę bezpłatnych zwrotów. Zapoznaj się z następującymi warunkami, które mają zastosowanie do tej polityki:

    Warunki dotyczące bezpłatnych zwrotów:

    1. Po otrzymaniu produktu nie można go normalnie używać.

    2. Wysłaliśmy Ci niewłaściwy produkt.

    3. Otrzymany produkt jest uszkodzony.

    Warunki, które nie dotyczą bezpłatnych zwrotów:

    1. Już tego nie chcesz lub nie lubisz.

    2. Produkt nie jest odpowiedni.

    3. Produkt przyszedł za późno.

    4. Produkt nie jest dostarczany z instrukcją obsługi.

    5. Produkt jest uszkodzony z przyczyn nienaturalnych.

  • Jak mogę otrzymać zwrot pieniędzy?
    Prosimy o kontakt z odpowiednimi zdjęciami i filmami.
  • Jak szybko mogę otrzymać zwrot pieniędzy?
    Zwroty zostaną rozliczone w ciągu 15 dni roboczych od otrzymania zwrócony przedmiot. Ustalany jest konkretny termin zwrotu przelewu przez bank kanału płatności.
  • Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymam zwrotu pieniędzy?
    Najpierw skontaktuj się ze swoim bankiem płatniczym, aby potwierdzić, że zwrot został zrealizowany zostało wyczyszczone. Jeśli bank potwierdzi, że płatność nie została zrealizowana, prosimy o kontakt dalej.
  • Jak mogę uzyskać kod rabatowy?
    Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na działania promocyjne na naszej stronie stronie internetowej, aby uzyskać kod rabatowy.
  • Co mogę zrobić, jeśli zapomnę użyć kodu rabatowego?
    Skorzystaj z kodu rabatowego przy kolejnych zakupach przed wygaśnięciem kodu.
  • Dlaczego mój kod rabatowy jest nieprawidłowy?
    Prosimy o zapoznanie się z dostępnym asortymentem produktów, czasem i innymi regulaminami kodu rabatowego. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.
  • Czy mogę użyć więcej niż jednego kodu rabatowego w jednym zamówieniu?
    W jednym zamówieniu można użyć tylko jednego kodu rabatowego.
  • Jakie są akceptowane metody płatności?
    Akceptowane są płatności PayPal, Klarna i kartą kredytową.
  • Co mogę zrobić, jeśli my płatność się nie powiedzie?
    Sprawdź środowisko sieciowe, metodę płatności i ustawienia banku.
  • Czy prowadzisz sprzedaż hurtową?
    Kliknij przycisk skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.
  • Jak mogę zresetować hasło?

    Hasło można edytować, klikając „ Edytuj hasło ” w sekcji „ Moje konto ".

    Jeśli zapomniałeś hasła i nie możesz się zalogować, możesz kliknąć „ Nie pamiętam hasła " na stronie logowania.

  • Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?
    Sprawdź, czy konto i hasło są poprawne. Jeśli nadal masz problemy z logowaniem, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.
  • Jak mogę zmodyfikować swój adres e-mail?
    W przypadku, gdy zarejestrowany adres e-mail jest błędnie wpisany, nie możemy go dla Ciebie zmodyfikować, ale zalecamy podwójne sprawdzenie wiadomości e-mail adres przed rejestracją. Jeśli chcesz zmodyfikować swój adres e-mail w książce adresowej, postępuj zgodnie z instrukcjami wykonaj poniższe kroki: 【 Moje konto 】-【 Książka adresowa
  • Jak mogę zamknąć konto?
    Przepraszamy, nie możesz samodzielnie zamknąć konta. Jeśli nie chcesz mieć swojego konta, możesz skontaktować się z nami w celu usunięcia to po zakończeniu wszystkich zamówień i kuponów zostały zużyte.
  • Jak możnaAnulować subskrypcję?
    Możesz kliknąć „ Anuluj subskrypcję ” na dole reklamy e-mail, aby anulować subskrypcję. Lub możesz skontaktować się z nami, aby anulować subskrypcję.