Punkty VEVOR są częścią programu nagród w ramach Członkostwa VEVOR. Członkowie VEVOR mogą zdobywać punkty za składane zamówienia na naszej stronie internetowej i wykorzystywać je jako zniżki przy przyszłych zamówieniach. Kwalifikowany członek VEVOR to użytkownik, który zarejestrował konto i jest zalogowany na stronie VEVOR.
Za każdy kwalifikujący się zakup możesz zdobyć punkty na podstawie kursu wymiany obowiązującego na Twojej zarejestrowanej stronie, wyłączając podatki, koszty wysyłki i inne opłaty. Kwalifikujące się zakupy dotyczą produktów zakupionych od VEVOR przez członków VEVOR, wyłączając kwoty zwróconych/refundowanych/anulowanych zamówień.
Po dokonaniu płatności, punkty za ten zakup zostaną przypisane do Twojego konta, ale będą one zamrożone i nie można ich obecnie używać. Punkty będą dostępne dopiero po wysłaniu opłaconego zamówienia. Możesz sprawdzić szczegóły dotyczące punktów, które zdobyłeś, klikając na
Punkty w swoim koncie.
Poprzednie wydane punkty na zamówienia nie kwalifikują się do generowania nowych punktów.
Poziom członkostwa | Procent punktów do zdobycia na wydatki | Przykład: Po zakupie towarów o wartości 1zł00 na VEVOR, możesz zdobyć: |
---|---|---|
V0 | 2% | 200 punktów ("pt"), o wartości odpowiadającej 2zł |
V1 | 2% | 200 punktów ("pt"), o wartości odpowiadającej 2zł |
V2 | 3% | 300 punktów ("pt"), o wartości odpowiadającej 3zł |
V3 | 4% | 400 punktów ("pt"), o wartości odpowiadającej 4zł |
V4 | 5% | 500 punktów ("pt"), o wartości odpowiadającej 5zł |
Co 100 punktów można odliczyć 1zł podczas finalizacji zamówienia. Wskaźnik odliczenia punktów podlega zasadom Twojej zarejestrowanej strony internetowej. Punkty można wykorzystać do pokrycia do 5% łącznej wartości zamówienia (wyłączając podatki, koszty wysyłki i ubezpieczenie). Punkty najpierw wygasają, więc pierwsze zostaną użyte te, które wygasły wcześniej.
Punkty na każdej stronie VEVOR są niezależne. Stan punktów można sprawdzić w koncie. To saldo jest dostępne na obecnej stronie.
Zaloguj się na swoje konto VEVOR i kliknij na Punkty, aby sprawdzić swoje saldo. Możesz przeglądać tylko saldo punktów na obecnej stronie.
Punkty VEVOR mają różne okresy ważności. Data wygaśnięcia zostanie podana przy przyznawaniu punktów.
Punkty zdobyte przed 1 stycznia 2024 roku zostaną usunięte 31 marca 2024 roku, a członkowie posiadający punkty zostaną wcześniej poinformowani o nadchodzącym usuwaniu. Jeśli punkty wygasną przed ich wykorzystaniem, zostaną usunięte z Twojego konta.
1. Jeśli anulujesz nieopłacone zamówienie, punkty użyte na pierwotne zamówienie zostaną natychmiast zwrócone na Twoje konto.
2. Jeśli zwrócisz zamówienie, punkty użyte na to zamówienie, razem z zwróconą kwotą, zostaną zwrócone na Twoje konto. Jeśli zwrócisz część zamówienia, punkty zostaną zwrócone na Twoje konto proporcjonalnie do ceny zwróconego produktu w stosunku do całkowitej ceny produktu.
3. Jeśli Twoje zamówienie zostanie anulowane lub zwrócone po wygaśnięciu punktów, wygasłe punkty nie zostaną zwrócone na Twoje konto. Szczegóły dotyczące Twoich punktów znajdziesz w swoim koncie.
4. Jeśli zwrócisz zamówienie po jego otrzymaniu, punkty użyte na to zamówienie zostaną zwrócone na Twoje konto. Przy zwracaniu zamówienia lub produktu punkty zdobyte z tego zamówienia zostaną odjęte, a punkty najpierw wygasłe zostaną jako pierwsze odjęte. Jeśli saldo punktów na Twoim koncie jest niewystarczające, punkty zostaną odebrane aż do zera.
Wymiana punktów na gotówkę nie jest dozwolona.
Nie wolno Ci przenosić, sprzedawać, darować, zastawiać ani w żaden sposób przenosić punktów, aby wprowadzać takie punkty do obiegu na rynkach. Naruszenie tego uprawnienia daje nam prawo do zawieszenia lub anulowania wszystkich zdobytych przez Ciebie punktów z natychmiastowym skutkiem.
*Proszę zwrócić uwagę, że przyznawanie punktów jest zgodnie z uznaniem firmy i podlega ogólnym warunkom firmy, które mogą być czasami zmieniane.