680,4kg
Wózek do przyczepy VEVOR 1500 lbs jest przeznaczony do łatwego i niewielkiego wysiłku fizycznego obsługiwania dużych przyczep. Może obsługiwać przyczepy o wadze do 15 000 funtów i ma mocny udźwig zaczepu wynoszący 1500 funtów. Wózek ten ma dwa tryby ciągnięcia: pojazd i ręczny. Ma 16-calowe opony pneumatyczne i regulowaną wysokość kuli zaczepu. Do budowy wózka do przyczepy z oponami pneumatycznymi użyto najwyższej jakości stali węglowej. Posiada wygodną gumową rączkę i 42,5-calowy rozstaw osi dla zwiększonej stabilności.
Przenośnik przyczep VEVOR z regulowaną wysokością oferuje dwa różne tryby ciągnięcia. Obejmuje on zarówno ręczny, jak i samochodowy. Możesz ręcznie przesuwać przyczepę, korzystając z trybu ręcznego. Ten tryb jest przydatny do poruszania się po obszarach magazynowych, do których dostęp pojazdu może być ograniczony.
Długi uchwyt ma wygodny gumowy uchwyt. Minimalizuje to obciążenie fizyczne, zapewniając łatwą obsługę bez konieczności schylania się. Możliwość holowania staje się niezbędna podczas transportu większych przyczep na większe odległości. Wystarczy użyć dołączonego łącznika, aby przymocować wózek do samochodu. Standardowa 2-calowa kula zaczepowa pasuje do tego pneumatycznego wózka przyczepy.
Wózek przyczepowy VEVOR do przyczep samochodowych RV został zaprojektowany tak, aby sprostać najtrudniejszym pracom związanym z przyczepami. Jest to idealne narzędzie do ciężkich zadań. Ten wózek jest przeznaczony do przewozu przyczep o wadze do 15 000 funtów. Posiada mocny uchwyt o nośności 1500 funtów. Wózek jest wykonany z najwyższej jakości stali węglowej, co zapewnia długoterminową wytrzymałość i niezawodność.
Dzięki swojej wytrzymałości rama wytrzymuje trudy częstego użytkowania. Nawet w trudnych warunkach pogodowych korozja jest zapobiegana przez powłokę proszkową odporną na rdzę. Trzecie koło zapewnia wyjątkową stabilność, a rozstaw osi 42,5 cala jest imponujący. Gładkie toczenie się po wielu powierzchniach to cecha tego 16-calowego wózka na opony pneumatyczne.
Konstrukcja wózka na przyczepę VEVOR 1500 lbs stawia na wygodę użytkownika. Łatwa metoda instalacji pozwala na natychmiastowe użycie. Większość części wózka jest wstępnie zmontowana w momencie ich otrzymania, więc konfiguracja jest prosta. Kilka pozostałych zadań można szybko wykonać bez użycia specjalistycznych narzędzi.
Na początek rozpakuj każdy element i upewnij się, że wszystko jest na miejscu. Przymocuj 16-calowe opony pneumatyczne do ramy za pomocą dołączonych podkładek i nakrętek. Następnie przymocuj kulę zaczepu do regulowanego wspornika i mocno ją dokręć. Wyrównaj otwory na długim uchwycie i przymocuj go śrubami do wózka przyczepy pneumatycznej.
Wózek przyczepy VEVOR do przyczepy samochodowej i kampera został zaprojektowany tak, aby był przyjazny dla użytkownika. Długi uchwyt zapewnia dobrą dźwignię i pewny chwyt dzięki wygodnym gumowym osłonom. Zmniejsza to ilość pracy fizycznej wymaganej do pchania lub ciągnięcia przyczepy. Długość uchwytu ma na celu zminimalizowanie pochylania się.
Dzięki temu zmniejsza się ryzyko obciążenia ramion i pleców podczas korzystania. Wózek porusza się płynnie po różnych powierzchniach dzięki trzeciemu kołu i 16-calowym oponom pneumatycznym. Ten 1500-funtowy wózek przyczepowy ma powłokę odporną na rdzę i solidną konstrukcję. Zapewnia, że wózek wymaga minimalnej konserwacji.
Przenośnik przyczepy VEVOR, którego wysokość jest regulowana, zapewnia bezpieczną i kontrolowaną pracę przyczepy w różnych warunkach. Stabilność wózka wynika przede wszystkim z jego 42,5-calowego rozszerzonego rozstawu osi. Ta szersza podstawa zapewnia solidną podstawę. Podczas transportu dużych lub nierównomiernie załadowanych przyczep ryzyko ich przewrócenia się lub chwiania jest mniejsze.
Dodanie trzeciego koła znacznie poprawia równowagę wózka. Ten dodatkowy punkt styku z podłożem rozkłada ciężar bardziej równomiernie. Ułatwia to prowadzenie przyczepy i pozwala uniknąć nagłych zmian, które mogłyby spowodować wypadki. Regulowany wózek przyczepy ma 16-calowe opony pneumatyczne, które amortyzują wstrząsy i stabilizują kierowcę na nierównych nawierzchniach.