Odpowiedź działu obsługi klienta:
Cześć. Dziękujemy za skontaktowanie się z nami i podzielenie się swoimi obawami. Przykro nam słyszeć o Twoich złych doświadczeniach z nami. Zachęcamy do odwiedzenia naszej witryny i przejścia na stronę „Skontaktuj się z nami”, gdzie znajdziesz różne sposoby skontaktowania się z naszym oddanym zespołem obsługi klienta. Nasi specjaliści są dobrze przygotowani, aby Ci pomóc i będą pracować pilnie, aby zapewnić Ci satysfakcjonujące rozwiązanie.
+ bardzo przyjemny w dotyku materiał (coś w rodzaju weluru)
+ bardzo dobrze uszyty
+ idealnie wpasował się na tylnym fotelu samochodu
+ elegancki wzór
+ nasz mops uwielbia w nim podróżować :)
Ludzie, którzy kupili ten przedmiot, kupili również
Używamy plików cookie, aby usprawnić korzystanie z Internetu.Kontynuując przeglądanie tej witryny, zakładamy, że zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie i Prywatność i bezpieczeństwo.