uniwersalny
Evinrude Johnson
Sterowanie przepustnicą łodzi VEVOR zapewnia płynną i precyzyjną pracę. Jest przeznaczone do silników zaburtowych Evinrude Johnson. Skrzynka sterownicza ma solidną aluminiową konstrukcję ADC2+ASA. Konstrukcja ta zapewnia trwałość i odporność na pękanie. Plastikowy przycisk zapewnia solidną, niezawodną pracę w plastikowej obudowie. Przycisk zwalniający bieg neutralny umożliwia łatwą zmianę biegów. 32° pchanie do przodu i do tyłu gwarantuje dokładną kontrolę. Regulacja tarcia przedniego końca zapewnia spersonalizowaną pracę przepustnicy, co zapewnia precyzyjne sterowanie prędkością i ciągiem. Ponadto ma regulację stosunku powietrza do oleju do startu z lodu. Zapewnia to niezawodną pracę w ekstremalnych temperaturach.
Zintegrowany przełącznik trymowania elektrycznego poprawia wrażenia z żeglowania. Ta funkcja znajduje się bezpośrednio na uchwycie dźwigni sterującej. Umożliwia łatwą regulację położenia silnika rufowego. Możesz nacisnąć przycisk „w górę”, aby przechylić silnik do góry. Naciśnij przycisk „w dół”, aby przechylić go w dół. Ułatwia to załadunek i rozładunek ładunku. Zapobiega również długotrwałemu zanurzeniu silnika. Przełącznik trymowania elektrycznego zwiększa wygodę obsługi łodzi. Jest to przydatny dodatek w różnych scenariuszach zarządzania łodzią. Dzięki temu sterowanie przepustnicą łodzi VEVOR jest wszechstronną opcją.
Linka wyłącznika awaryjnego zapewnia automatyczne zatrzymanie, gdy kierowca zostanie przesunięty. Przymocuj linkę do paska lub nadgarstka, aby zwiększyć bezpieczeństwo. Dzięki temu silnik zatrzyma się, jeśli wypadniesz za burtę. Wyłącznik awaryjny zwiększa bezpieczeństwo żeglowania. Jest ważny dla samotnych żeglarzy lub osób pływających na wzburzonych wodach. Ponadto linka jest niezbędną częścią skrzynki zdalnego sterowania silnikiem zaburtowym VEVOR.
Ta morska przepustnica to niezawodny wybór. Posiada niezawodną aluminiową konstrukcję ADC2+ASA. Uchwyt muszlowy AB zwiększa jej wytrzymałość. Dzięki temu skrzynka sterownicza wytrzymuje trudne warunki morskie. Materiały są odporne na pękanie i zużycie, a trwała konstrukcja gwarantuje niezawodną wydajność w czasie. Dzięki tej konstrukcji skrzynka sterownicza została zaprojektowana tak, aby wytrzymać trudy częstego użytkowania. Materiały wybrano ze względu na ich długotrwałe właściwości.
Instalacja jest łatwa dzięki 16,6-stopowemu kablowi sterującemu. Skrzynka sterownicza zawiera długą uprząż z wtyczką 6-stykową i wtyczką 3-stykową. Do podłączenia licznika dołączony jest 32,3-stopowy kabel z 3-stykowym złączem. Kable te zapewniają duży zasięg do zdalnych konfiguracji zasilania. Nasze uprzęże są wykonane z trwałych materiałów termoplastycznych. Po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka odłącz wszystkie kable i zasilanie dla bezpieczeństwa. Łatwy proces instalacji sprawia, że jest przyjazny dla użytkownika.
Ten przełącznik trymu mocy ma konstrukcję przepustnicy ciągnącej. Ta konstrukcja jest kompatybilna z różnymi silnikami zaburtowymi. Może wymagać adaptacji, jeśli Twój stary kabel był typu przepustnicy pchającej, ale elastyczność tej skrzynki sterowniczej pozwala na dostosowanie. W razie potrzeby możesz użyć armatury ze swojej starszej skrzynki sterowniczej. Zapewnia to kompatybilność z różnymi konfiguracjami w konstrukcji ssania ciągnącego. Płynne i precyzyjne sterowanie, które jest dostępne we wszystkich silnikach zaburtowych, zwiększa ogólną wszechstronność skrzynki sterowniczej.
Sterowanie przepustnicą łodzi VEVOR ma wszystkie niezbędne funkcje. Obejmuje przełącznik trymu elektrycznego, linkę wyłącznika awaryjnego zatrzymania i trwałą konstrukcję. Te rzeczy zapewniają bezpieczne i pewne żeglowanie. Skrzynka sterownicza została zaprojektowana tak, aby spełniać różne potrzeby żeglarskie. Ta funkcja łączy funkcjonalność z wygodą. Wszystkie kompleksowe funkcje sprawiają, że jest ona niezwykle przydatna dla każdej łodzi. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym żeglarzem, czy dopiero zaczynasz, ta skrzynka sterownicza oferuje również najwyższą wygodę. To narzędzie ulepszy Twoje przygody żeglarskie.