VEVOR 5-8 kW Nagrzewnica na olej napędowy, nagrzewnica powietrza na olej napędowy typu „wszystko w jednym” z pilotem i ekranem LCD, szybkie nagrzewanie, niski poziom hałasu, przenośna nagrzewnica na olej napędowy do samochodów ciężarowych, dostawczych i samochodów kempingowych
Pełne pokrycie różnych napięć: Wyposażony w 2 opcje okablowania: adapter 220 V i wtyczkę DC 12 VT do okablowania zewnętrznego, konstrukcja typu plug and play, umożliwiająca elastyczną zmianę okablowania w zależności od lokalizacji/pojazdu, odpowiednia do użytku z gniazdami zgodnymi ze standardami UE, DV 12 Akumulatory samochodowe /24V, akumulatory zewnętrzne, zapewniają komfortowe ogrzewanie w różnych miejscach, takich jak samochody osobowe, kampery, ciężarówki, traktory, garaże, kabiny, kempingi na świeżym powietrzu itp.
Niskie zużycie paliwa: Nasz grzejnik na olej napędowy ma zakres mocy od 5 do 8 kW przy mocy grzewczej ≥ 90%. Zużywa tylko 1 galon oleju napędowego na noc, aby utrzymać stałą temperaturę dużego obszaru o powierzchni 20 m². Posiada wbudowany inteligentny termostat oraz wysokiej jakości tłumik zapewniający niski poziom hałasu ≤ 75 dB, zapewniający komfortowy sen w kamperach i na kempingu na świeżym powietrzu, bez przeszkadzania zimnem.
Dwa rodzaje sterowania: Dzięki zdalnemu sterowaniu o długości 30 m nagrzewnicę na olej napędowy można łatwo uruchomić jednym naciśnięciem przycisku. Temperaturę można regulować w sposób ciągły w zakresie od 8 do 36°C, dzięki czemu unikniesz zimna we wnętrzu pojazdu, szronu na zewnątrz i zaparowanych szyb, a od samego wejścia poczujesz ciepło. Wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości pozwala również na łatwą obsługę, dzięki czemu można łatwo sprawdzić stan maszyny.
Szeroki zakres temperatur: Temperatura robocza nagrzewnicy i pompy olejowej mieści się w zakresie od -40°F do 104°F (40°C do 40°C). Zapewnia to stabilny rozruch w niskich temperaturach i zapewnia stałe ciepło wewnątrz pojazdu.
Wielokrotna ochrona: Aby zapewnić Ci produkt, którego możesz mieć pewność, produkt przeszedł certyfikat bezpieczeństwa o wysokim standardzie i ma wbudowaną ochronę przed przegrzaniem (≥536 ℉/280 ℃), zwarciem, przetężeniem, przepięciem i odwróć polaryzację, dzięki czemu nie musisz się martwić podczas używania w pojeździe, na kempingu i podczas codziennych czynności. Zalecenie: Zaleca się profesjonalną instalację, a wydech musi być wentylowany na zewnątrz.
Ludzie, którzy kupili ten przedmiot, kupili również
VEVOR 5-8 kW Nagrzewnica na olej napędowy, nagrzewnica powietrza na olej napędowy typu „wszystko w jednym” z pilotem i ekranem LCD, szybkie nagrzewanie, niski poziom hałasu, przenośna nagrzewnica na olej napędowy do samochodów ciężarowych, dostawczych i samochodów kempingowych
Nowy grzejnik na olej napędowy jest wyposażony w dwie możliwości podłączenia zasilania, dzięki czemu możesz cieszyć się ciągłym ogrzewaniem w różnych miejscach, na przykład w samochodzie, w garażu lub podczas biwakowania na świeżym powietrzu.
Dwie opcje okablowania nie wymagają skomplikowanego montażu, plug and play, łatwego podłączenia do zasilania pojazdu, sieci energetycznej, zasilania magazynowego itp. Wzbogacają scenariusze zastosowań i sprawiają, że czujesz ciepło nawet podczas biwakowania na zewnątrz, pojazdów kempingowych itp.
Grzejniki na olej napędowy mają moc grzewczą od 5 do 8 kW i mogą szybko ogrzać pomieszczenie o powierzchni 20 m². Koszty są niskie ze względu na niskie zużycie paliwa.
Pilot zdalnego sterowania umożliwia zdalne sterowanie z odległości do 30 m, dzięki czemu jednym kliknięciem uruchomisz maszynę i pozwolisz, aby otoczyło Cię ciepło. Wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości ułatwia obsługę i pokazuje stan maszyny w czasie rzeczywistym.
Uwaga: ① zapewnić niezakłócony przepływ powietrza do ekstrakcji. ② Rury wydechowe powinny być instalowane na zewnątrz, a spaliny nie powinny być odprowadzane w pobliżu materiałów palnych.
To, czy istnieje tryb plateau, zależy głównie od odpowiedniej wysokości produktu. Produkty z trybem plateau można stosować na wysokościach od 3000 m do 5500 m, a produkty bez trybu plateau można stosować na wysokościach poniżej 3000 m.
1. Rozwiązywanie problemów w E-01, patrz link: https://youtu.be/Znkh6K-6Xrk
2. Rozwiązywanie problemów w E-03, patrz link: https://youtu.be/iQHFwk36B9c
3. Rozwiązywanie problemów w E-04, patrz link: https://youtu.be/vMJy0gRQ6uE
4. Rozwiązywanie problemów w E-05, patrz link: https://youtu.be/gQATA9wzS5M
5. Rozwiązywanie problemów w E-06, patrz link: https://youtu.be/GDyG6OVbZbU
6. Rozwiązywanie problemów w E-08, patrz link: https://youtu.be/GT7Vm3JWpXY
7. Rozwiązywanie problemów w E-09, patrz link: https://youtu.be/HyJpZxEsYHE
8. Rozwiązywanie problemów w E-10, patrz link: https://youtu.be/ybA7M9U2dqg
Uwaga: film przedstawia jedynie kroki, procesy i metody rozwiązywania problemów. Rozważany jest rzeczywisty produkt.
1. Jak wymienić pompę olejową: https://youtu.be/jpt9IFxt4Eo
2. Jak wymienić świecę zapłonową: https://youtu.be/KKhqxjRRxKk
3. Jak wymienić zespół silnika: https://youtu.be/F3whfO3Bw3s
4. Jak wymienić płytę główną: https://youtu.be/K8KMLkOIwn4
5. Jak wymienić czujnik: https://youtu.be/gqcsQNAlcik
Uwaga: film przedstawia jedynie kroki, procesy i metody rozwiązywania problemów. Rozważany jest rzeczywisty produkt.
Używamy plików cookie, aby usprawnić korzystanie z Internetu.Kontynuując przeglądanie tej witryny, zakładamy, że zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie i Prywatność i bezpieczeństwo.