Silnik do trolingu to kompaktowy silnik elektryczny, zwykle montowany na dziobie lub rufie łodzi rybackiej. Jego zadaniem jest ciche poruszanie się statkiem po wodzie i nie przeszkadzanie rybom.
Jako dyrygent nowej ery w pościgach wodnych, VEVOR płynnie wprowadza do świata wędkarstwa, w którym każdy rzut jest tańcem pomiędzy talentem a strategią. Wyobraź sobie świat, w którym Twoja łódź płynie z łatwością i precyzją fantazji wędkarza, a wszystko dzięki najnowocześniejszej technologii elektrycznych silników do trolingu.
Do oceny silników elektrycznych stosuje się „funty ciągu”, będące jedynie statyczną oceną siły ciągnięcia lub pchania. Moc znamionowa nowoczesnych silników elektrycznych waha się od około 30 do ponad 100 funtów siły.
Jaka jest wymagana siła ciągu lub trollingu? Waga i rozmiar łodzi określą zapotrzebowanie na ciąg. Wartość ciągu silnika określa również moc akumulatora potrzebną do uruchomienia silnika.
Silnik elektryczny zasilany jest 12-woltowymi akumulatorami morskimi o głębokim cyklu ładowania, co wyjaśnia, dlaczego moc znamionowa jest wyrażana w krokach co 12 woltów.
Najmocniejsze silniki 36-woltowe wymagają trzech akumulatorów 12-woltowych, podczas gdy silniki o najmniejszej mocy wymagają jednego akumulatora 12-woltowego. Naturalnie więcej akumulatorów zajmuje miejsce i zwiększa wagę łodzi.
Aby dopasować silnik trollingowy zwykle instalowane na łodzi, większość nowych łodzi została zbudowana z akumulatorem. Jeśli rozważasz zwiększenie mocy swojej łodzi lub dodanie silnika do trolingu, upewnij się, że na statku jest wystarczająco dużo miejsca na niezbędne akumulatory.
Istnieją różne techniki regulacji elektrycznych silników do trolingu:
Przypominają one trochę konwencjonalne trolle napędzane gazem. Modele z uchwytami rumpla są proste, ale trzeba stać blisko nich.
Stopą możesz regulować sterowanie i poziom mocy. Podczas gdy niektóre mają elektryczny układ kierowniczy, inne są mechaniczne. Modele ze sterowaniem nożnym umożliwiają sterowanie z wygodnego siedzenia.
Silnikiem można sterować z dowolnej części łodzi za pomocą pilota. Cokolwiek robisz, trzymaj pilota z dala od wody. To będzie nędzny dzień na wędkowaniu.
Na szczęście są w zestawie smycze, które można nosić na szyi. Jedną z ich wad jest fakt, że bezprzewodowe sterowanie może być trudne dla początkujących użytkowników.
Elektryczny silnik do trolingu to cicha siła napędowa w świecie wędkarstwa, zmieniająca nasze możliwości żeglowania po rzekach w celu zapewnienia najlepszych wrażeń połowowych. Funkcje wbudowane w te silniki zmieniają się wraz z technologią.
Ponieważ biegają cicho, elektryczne silniki do trolingu są bardzo chwalone za umożliwienie rybakom tajnej żeglugi bez zakłócania spokojnych mórz. Aby zapewnić jeszcze cichsze wrażenia i zagwarantować nieprzerwaną przygodę z wędkarstwem, silniki VEVOR wykraczają poza to.
Silniki VEVOR są wyposażone w cyfrowe wyświetlacze i elementy sterujące, które są proste w obsłudze, dzięki czemu zmiana ustawień jest szybka i prosta. Wygoda wędkarzy na jeziorze jest większa, ponieważ mogą oni z łatwością monitorować czas pracy baterii, zmieniać prędkość i uzyskiwać dostęp do innych ważnych informacji.
Zaawansowana nawigacja jest możliwa dzięki specjalnym, wysokiej klasy silnikom do trolingu wyposażonym w funkcję GPS. Dzięki temu użytkownicy mogą używać współrzędnych GPS do zakotwiczenia w określonym obszarze, utrzymywania kursu i wyznaczania punktów orientacyjnych.
Funkcja wspomagania podnoszenia w niektórych silnikach do trolingu montowanych na dziobie ułatwia rozkładanie i przechowywanie silnika. Jest to szczególnie pomocne w odciążeniu rybaka i usprawnieniu przygotowania łodzi do łowienia.
Istnieje kilka opcji montażu silników do trolingu, w tym montaż na pawęży, dziobie i na silniku. Ze względu na swoją popularność silniki montowane na dziobie zapewniają doskonałe prowadzenie i zwrotność łodzi.
Wybór elektrycznych silników do trolingu VEVOR gwarantuje płynną i łatwą zabawę w wodzie. Silniki VEVOR, znane z najnowocześniejszej inżynierii, łączą w sobie wytrzymałość i trwałość.
Silniki mają regulowane ustawienia prędkości, które zapewniają dokładność podczas trollingu lub nawigacji po różnych morzach. Wytrzymują trudne warunki morskie dzięki materiałom zapobiegającym korozji.
Systemy wspomagania podnoszenia firmy VEVOR demonstrują swoje zaangażowanie w zapewnienie łatwości obsługi poprzez uproszczenie rozmieszczania silników. Integracja ekranów cyfrowych i mierników baterii zapewnia monitorowanie w czasie rzeczywistym. VEVOR wyróżnia się nawigacją GPS, która zapewnia użytkownikom większą kontrolę.
Wspólną cechą silników do trolingu jest wyłącznik awaryjny, który wyłącza silnik, jeśli wędkarz wypadnie za burtę. W niektórych modelach znajdują się także cyfrowe ekrany do śledzenia poziomu naładowania baterii, gwarantujące kontrolowane i bezpieczne pływanie łodzią.
Zwłaszcza w przypadku większych łodzi silniki do trolingu są zwykle przeznaczone do czegoś innego niż napęd główny. Świetnie sprawdzają się podczas manewrowania i trollingu przy mniejszych prędkościach. Zawsze sprawdzaj specyfikacje swojej łodzi, a w przypadku większych łodzi zastanów się nad dodaniem silnika głównego.
Rozmiar naczynia określa właściwe napięcie. Większe łodzie mogą wymagać silników 24 V lub 36 V, podczas gdy mniejsze łodzie zwykle wykorzystują silniki 12 V. Ogólnie rzecz biorąc, silniki o wyższym napięciu zapewniają większą moc i dłuższą żywotność baterii.
Rzeczywiście, w połączeniu z panelami słonecznymi można stosować specjalne silniki do trolingu, aby zapewnić zrównoważone i korzystne dla środowiska źródła energii. Instalując panele słoneczne, upewnij się, że są one kompatybilne z konkretnym silnikiem do trolingu i zgodnie z instrukcjami producenta.